כתיבת תוכן שיווקי נועדה לסייע לכם לקדם את החברה או האירגון בדרך שמשלבת יצירתיות ואסתטיקה אך יחד עם זאת - דרך ברורה ומדויקת לספר ללקוחות על המוצר, השירות או הרעיון שלכם מבלי לגרום להם להרתע כי הם כבר מפעילים מנגנוני הגנה בכל פעם שהם נתקלים בחומר פרסומי בוטה. לפי סקרים, אחז מאוד גדול מצופי הטלויזיה מזפזפים או יוצאים מהסלון לטובת סידורים בכל פעם שתשדירי הפרסום עולים. כמו כן, כאשר הם קוראים עיתון הם כבר מראש מתורגלים בדילוג על פירסומות. אולם כתיבת תוכן שיווקי, בעיקר כשהיא נראית לכאורה נייטרלית ו'אורגנית' (כתיבת תוכן שיווקי באתרים לדוגמא) פחות גורמת לאנשים להפעיל מנגונונים ולהתרחק כי הם עדיין לאמבינים שהולכים למכור להם דבר מה.

כתיבת תוכן שיווקי באינטרנט, בין אםזה אתר הבית שלכם או אתר נישה העוסק בתחום וכאמור, אם מדובר על כתיבת תוכן שיווקי במדיות החברתיות - זו כתיבה מעניינת / אטרקטיבית מספיק בכדי למשוך קוראים גם כשהם מבינים שזהו טקסט שאותו כתבו מטעם חברה או אירגון עם מטרות. בעיקר כאשר מדובר על כתיבת תוכן שיווקי באינטרנטחשוב להקפיד על כתיבת תוכן שיווקי בצורה קלילה וזורמת, שימוש בשפה שקהל היעד מבין (לא גבוהה מידי ולא נמוכה מידי בשבילו). חשוב לשמור על רמה גבוהה של עיצוב / אסתטיקהבכל מחיר כי גם אם תקפידו על כתיבת תוכן שיווקיבידי הטובים שבטובים, אם הדף לא יהיה מעוצב ולאישדר מסרים חיוניים לטקסט, אנשים לא יסתקרנו לראות את הבפנים. אנשים קוראים בעיניים כמו שהם 'אוכלים בעיניים'.

 

טיפ אחרון עליו חשוב לשמור בכל עת הוא הבידול. אנחנו חיים בעידן של לא רק ריבוי מוצרים אלא ריבוי מותגים!יש חברות מתחרות שמספקות בדיוק את אותו מוצר ו/או אותו שירות שאתם מציעים רק שיש להם שם אחר. בכדי לא לעשות 'שירות חינם' למתחרים ולא לאבד לקוחות פוטנציאליים לטובתם, יש להדגיש לאורך כל הטקס, גם אם הוא באתר הבית או בתוך חוברת שהפקתם בעצמכם - את שם החברה ויתרונותיה.